banner

Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego "Angielski jest fun-tastyczny!" autorstwa Pani Angeliki Froni, nauczycielki przedszkola i języka angielskiego, jest pokazanie uczniom jak ważna w naszych czasach jest znajomość języka angielskiego, rozbudzenie zainteresowania krajami anglojęzycznymi oraz zapoznanie dzieci i nauczycieli z ideą dwujęzycznego nauczania.

Rok szkolny 2024/2025

Klasa 4b zrealizowała zadanie ‘A card to the royal family’.📮📬 UczZimowo i świątecznie również na kółku plastycznym. Powstały ptaki w zimowej odsłonie oraz radosne Mikołaje z .... pędzli malarskich.🤩

Klasa 4b zrealizowała zadanie ‘A card to the royal family’.📮📬 Uczniowie z zaangażowaniem podjęli się stworzenia kartek świątecznych, które zostały wysłane do króla Karola III. 👑 Projekt ten doskonale wpasował się w świąteczny klimat,🎄 wzbogacając atmosferę oczekiwania i radości z nadchodzących świąt. Uczniowie z dumą zaprezentowali swoje dzieła. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź.

Rok szkolny 2023/2024

Angielski jest fun-tastyczny

Szkoła dołączyła do projektu, w ramach którego przez cały rok szkolny uczniowie klas najmłodszych realizowali różne zadania językowe, które miały zachęcić do nauki języka angielskiego, zainteresować kulturą krajów angielskojęzycznych oraz poszerzyć i utrwalić znajomość słownictwa.

Angielski jest fun-tastyczny

10.2023 - Uczniowie klasy IIb wykonali "Dyniowe dekoracje". Przy okazji dzieci poznały budowę dyni oraz utrwaliły poznane słownictwo dobrze się przy tym bawiąc.

11.2023 - Uczniowie klas I na lekcji języka angielskiego poznali słownictwo związane z robieniem zakupów. Przy specjalnie utworzonym stanowisku sklepowym dokonywali zakupu zabawek w języku obcym.

11.2023 - Z okazji Święta Dziękczynienia (ang. Thanksgiving Day), najbardziej rodzinnego dnia w amerykańskim kalendarzu, obchodzonego w Stanach Zjednoczonych w ostatni czwartek listopada, uczniowie klas I oraz IIa obejrzeli krótką prezentację przedstawiającą historię tego święta, z ktorej dowiedzieli się, jaka jest tradycja jego obchodów oraz jakie potrawy królują tego dnia na amerykańskich stołach. Dzieci wypełniały karty pracy, a także miały za zadanie pokolorować jeden z symboli Święta Dziękczynienia, czyli indyka. Nie zabrakło nowych słów w języku angielskim.

01.2024 - Uczniowie klas I i IIa zmierzyli się z zadaniem "Słownik obrazkowy". Dzieci samodzielnie narysowały i podpisały obrazki w języku angielskim i polskim.

01.2024 - Uczniowie klas II zrealizowali zadanie "Książka o mnie". Dzieci przygotowały piękne plakaty z informacjami o sobie. Przy okazji udzielały wywiadu na swój temat.

04.2024 - Na lekcjach języka angielskiego w klasach I zagościł iście królewski klimat. Uczniowie zmierzyli się z zadaniem "The Crown", polegającym na wykonaniu korony królewskiej dowolną techniką. Zadanie, dzięki któremu dzieci mogły choć przez chwilę poczuć się jak król i królowa, wszystkim przypadło do gustu.

04.2024 - Uczniowie klasy IIa zrealizowali zadanie "Kącik książki po angielsku". Dzieci miały okazję przejrzeć różne anglojęzyczne książkeczki, a także dowiedzieć się, gdzie szukać pomocy, gdy natrafią na niezrozumiałe dla siebie słowa w języku obcym.

05.2024 - Nauka języka obcego to nie tylko przyswajanie nowych słówek, ale również ciekawostek związanych z kulturą i tradycjami danego kraju. W ramach projektu uczniowie klas I i II zrealizowali zadanie "Multi-Kulti". Obejrzeli prezentację poświęconą Wielkiej Brytanii, następnie sprawdzili swoją wiedzę rozwiązując quizy.

05.2024 - Uczniowie klas I zmierzyli się z zadaniem "Mega gra - nauka outdor". Nie zabrakło lubianych przez dzieci zabaw: zbijak, Simon says, wieży czy gry w kolory.

05.2024 - Uczniowie klasy IIb przygotowali gazetkę o jednym z krajów anglojęzycznych. Z wielką starannością i zaangażowaniem wykonywali zadanie, dbając o detale.

Natomiast uczniowie klas I i II przenieśli się do świata bajek. Dzieci obejrzały bajkę w języku angielskim "The Biggest Buffet Ever" oraz przygotowały ilustracje do jej treści.

Certyfikat

06.2024 - Realizacja projektu została zakończona i podsumowana. Wszystkie wymagane zadania udało się zrealizować. Każda klasa, koordynator projektu oraz Szkoła otrzymały certyfikat ukończenia projektu.